„Dacă vă întrebaţi cum ar fi să conduceţi această maşină, trebuie sa ştiţi că este necesar un instructaj temeinic înainte: pedala din stânga este schimbător de viteze, cea din mijloc este pentru mersul înapoi, cea din dreapta este frâna de serviciu, iar acceleraţia este o manetă în dreapta volanului. Farurile funcţionează cu acetilenă (există un generator de acetilenă), iar felinarele (poziţiile faţă-spate) sunt alimentate cu gaz lampant”, au scris reprezentanţii RAR, arătând că puţine persoane au „onoarea” de a mai vedea astăzi un astfel de autovehicul.
Conform acestora, motorul Fordului vechi de peste un secol este de 2.900 cmc, are 4 cilindri, 20 de cai putere, răcire cu apă, viteză de până la 64 km/h, roţi cu spiţe din lemn, scânteie provenită de la magnetou.„Nu ştim dacă are kilometri reali, pentru că nu era dotată cu odometru”, precizează oficialii RAR.